• levering
    concurrerende prijzen
    Alle prijzen inclusief BTW
  • Telefonische hulp
    Transport
    € 15,- *
  • Leveringen door heel Nederland
    gratis advies
    We leveren gratis advies.
  • Uitsluitend A kwaliteit
    10 jaar garantie
    We geven 10 jaar garantie.
  • Service

    Uitstekende service

  • Verzenden

    De verzendkosten voor NL zijn:
    Vanaf € 15,- incl. btw

  • Contact

    Heb je een vraag, neem contact met ons op via het contactformulier of bel ons: 088 0306290

  • Wij zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg vereniging. Het doel van ons is hiermee het vertrouwen te bevorderen voor U als consument.

    Voordelen voor U Klusleverancier voldoet aan een aantal belangrijke criteria die opgesteld zijn door Thuiswinkel.org.

    Geschillen Indien u niet tevreden bent over onze producten of service en wij slagen er samen niet in om tot een oplossing te komen, dan kunt u het geschil voorleggen aan de geschillen commissie Thuiswinkel, verkrijgbaar bij www.thuiswinkel.org.

    Lees verder .....>>
 

Klachten

De klusleverancier probeert er alles aan te doen om de beste service en kwaliteit te leveren. We stellen daarbij de klant centraal en proberen ook van klanten te leren. Eventuele opmerkingen horen wij dan ook graag, want hier kunnen we alleen maar beter van worden. Hoewel we alles zo goed mogelijk proberen te regelen is het toch mogelijk dat u een klacht heeft, dit nemen we dan ook uiterst serieus. Omdat we een klacht graag willen oplossen hebben we een makkelijke klachtenprocedure opgesteld. De klachtenprocedure maakt geen inbreuk op de wettelijke rechten. Er zijn een 3-tal stappen:

1. Meldt de klacht:
Het is belangrijk dat u de klacht zo duidelijk mogelijk beschrijft zodat wij het ook sneller kunnen oppakken en verwerken. De melding kan:
➤ per e-mail: de klacht kunt u het gemakkelijkst melden via een e-mail. Stuur de klacht wel t.a.v. de afd. klachtenafhandeling. Nadat we de klacht in ontvangst hebben gekregen sturen we u een bevestiging. Het is ook mogelijk de klacht te melden via het contactformulier
➤ telefonisch: de klacht mag u ook telefonisch aan ons door geven.

2. Uitzoeken
Als de klacht binnen is gaan we zo snel mogelijk aan de slag om uit te zoeken waar de klacht vandaan komt. Probeer een klacht zo snel mogelijk te melden zodat we deze ook beter kunnen uitzoeken. Het uitzoeken kan enige tijd duren omdat we met meerdere afdelingen te maken hebben: transport, opslag, enz. Wij doen onze uiterste best om de klacht snel uit te zoeken.

3. Oplossing

Uiterlijk binnen drie werkdagen na ontvangst van de klacht nemen wij contact met u op met een oplossing voor de klacht. Mochten wij er samen niet uitkomen. 
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl

Ook kan de klacht voor gelegd worden bij het Europese geschillenplatform ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)